جلسه كارگروه استاني با حضور نمايندگان دفاتر روستايي گلستان
امروز سه شنبه جلسه كارگروه استاني باحضور اقاي افروز نماينده استان اقاي سوخته سرايي نماينده علي اباد و همچنين نماينده پست و پست بانك و مخابرات واحتمالن نماينده استانداري و تامين اجتماعي و نماينده سازمان فناوري اقاي صفتري ساعت 12:5در شركت پست برگزاررخواهد شدكه محور اصلي مذاكرات پيرامون نتيجه مصوبات استانداري در مورد بيمه با درصد پايين جزو مشاغل كم درامد .تعويض وسايل فرسوده با همكاري كارگروه و حل مشكل مفاصا حساب و دارايي و همچنين موضوعات ديگر مشخص شدن متولي و ثابت ماندن نرخ كارمزدهاي علي الرغم چندين برابر شدن نرخ تورم در هفت سال گذشته و بيرون رفتن همكاران از مركزمخابرات .جواب نامه نماينده مجلس گرگان كه اقاي سيد محمد حسيني قول جواب در اين جلسه را دادند و موضوعات ديگر كه انشالله بعد از جلسه به اطلاع همكاران استان خواهد رسيد همچنين اقاي نوري پيگيرجدي در مورد تشكيل انجمن صنفي هستند هر چند با تشكيل صنف شهرستاني توسط همكاران گنبد و اق قلا كار مقداري براي تشكيل صنف استاني مشكلتر شده است متاسفانه طبق گزارشات سازمان پست تهران دفاتر اي سي تي استان گلستان از نظر جذب خدمات در رتبه اخر كشوري قرار دارد اميدواريم با تعامل و همكاري واحساس مسئوليت تمامي همكاران به نقطه مطلوبي برسيم .









