پیگیری مشکلات از طریق نماینده گرگان
با سلام و خداقوت خدمت تمامی همکاران
پس از رایزنی تلفنی با نمایندگان گرگان اقای عیسی امامی ایشان متقاعد شدند که در اولین فرصت با نمایندگان ای سی تی شهرستانها جلسه ای برای حل مشکل داشته باشند و همچنین حاج اقا طاهری فرمودند برای تصویب قانون مسائل مد نظر خود را خطاب به مجمع نمایندگان گلستان مکتوب نوشته و به ادرس تهران بهارستان پست کنید مسائل یادشده توسط مجمع برسی شده چنانچه احتیاج به قانون در این زمینه باشدبه کمسیون مربوطه ارجا داده می شود ممکن است این کار چند ماهی طول بکشد اما امکانپذیر است از همكاران ديگر استانها هم خواهشمنديم بيكار ننشينند و براي حل مشكلات دفاتر روستايي انها هم اينكار را انجام دهند
+ نوشته شده در شنبه بیستم آبان ۱۳۹۱ ساعت 14:29 توسط دفاترICTروستایی کشور
|