اجرای طرح "همیار بانک" در پست بانک
همزمان با سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، طرح "همیار بانک" پست بانک با مشارکت کارگزاران دفاترخدمات بانکی سراسر کشور اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: غلامحسین صباغی مدیرامور شعب و مناطق در نشست مشترک با روسای ادارت کل حوزه این امور ضمن بیان این مطلب گفت: طرح همیار بانک به پیشنهاد مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره مبنی بر استفاده از تخصص و ظرفیت کارگزاران دفاتر در بخش های بازاریابی، آموزش و سایر امور بانکی در این مدیریت تعریف و پس از انجام مطالعات کارشناسی درحال پیاده سازی می باشد.
وی افزود: براساس این طرح، کارگزاران متخصص و با سابقه توسط مدیریت های شعب سراسر کشورشناسائی شده و پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم توسط اداره کل آموزش و تحقیقات، پذیرفته شدگان نهائی موفق به دریافت گواهینامه همیار بانک می شوند.
صباغی تصریح نمود: کارگزاران دارنده گواهینامه مذکور با هماهنگی مدیریت شعب استانها نسبت به آموزش سایرکارگزاران و متصدیان دفاترخدمات بانکی محدوده جغرافیائی خود در حوزه های تعریف شده و مطابق شرح وظایف تعیین شده اقدام می نمایند که جزئیات این طرح به استانها ابلاغ می شود.
گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات کل دفاترخدمات بانکی، بازاریابی و تجهیز منابع و مسئولان پروژه های امور شعب نیز هریک بطور جداگانه گزارشی از عملکرد و برنامه های حوزه تحت مسئولیت خود را ارائه کردند.
وی افزود: براساس این طرح، کارگزاران متخصص و با سابقه توسط مدیریت های شعب سراسر کشورشناسائی شده و پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم توسط اداره کل آموزش و تحقیقات، پذیرفته شدگان نهائی موفق به دریافت گواهینامه همیار بانک می شوند.
صباغی تصریح نمود: کارگزاران دارنده گواهینامه مذکور با هماهنگی مدیریت شعب استانها نسبت به آموزش سایرکارگزاران و متصدیان دفاترخدمات بانکی محدوده جغرافیائی خود در حوزه های تعریف شده و مطابق شرح وظایف تعیین شده اقدام می نمایند که جزئیات این طرح به استانها ابلاغ می شود.
گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات کل دفاترخدمات بانکی، بازاریابی و تجهیز منابع و مسئولان پروژه های امور شعب نیز هریک بطور جداگانه گزارشی از عملکرد و برنامه های حوزه تحت مسئولیت خود را ارائه کردند.
همکاران عزیز پست بانک می خواد به عبارتی بدون اینکه هزینه ای کنه از کارگزاران مجانی سود ببره . ما تا الان چند تا گواهینامه داریم اما کدامش برای ما درامد شده که این گواهینامه همیار بشه از همون کارمندان خودتون برای همیار استفاده کنید این کلاه زیادی برای ما گشاده ارزانی خودتون ...هروقت جای واژه همیار استخدام گذاشتید خبر ما را هم بگیرید در خدمت هستیم .البته اگر نور چشمیهای خودتون جایی برای دفاتر گذاشته باشند .در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته ؟
+ نوشته شده در شنبه ششم آبان ۱۳۹۱ ساعت 12:43 توسط دفاترICTروستایی کشور
|